Dag 5 t/m 8: cottage - Reisverslag uit South Bruce Peninsula, Canada van Belize - WaarBenJij.nu Dag 5 t/m 8: cottage - Reisverslag uit South Bruce Peninsula, Canada van Belize - WaarBenJij.nu

Dag 5 t/m 8: cottage

Door: Belize

Blijf op de hoogte en volg Belize

24 Juni 2015 | Canada, South Bruce Peninsula

Hallo allemaal,

Zoals jullie gemerkt hebben was het een paar dagen stil. Maar nu hebben we weer toegang tot internet, dus tijd voor een nieuw blog.

Zaterdag heb ik afscheid genomen van Marianne en de honden. Ik vond Marianne echt superaardig. En de honden ook natuurlijk!

Leo bracht ons naar het volgende logeeradres.
Daar zag ik nog meer nieuwe mensen. Ruthie en Marika en Rien. Matt en Tracy (hun ouders), Larry en Sharon (papa & nana), Kaitie (Kaitlynn) en Nicole (Tracy's zus).
Alle ruimte om te spelen en 's avonds na het eten - toen ik al lag te slapen - hebben alle grote mensen nog bij het kampvuur aan het water gezeten. Papa en mama hebben voor het eerst moose gegeten, die heeft opa Larry zelf geschoten.

Zondag ochtend ben ik gaan hiken! Ik mocht bij mama in de draagzak. En Rien ging ook mee, hij sliep bij Tracy in de ringsling. En toen hij wakker werd, viel ik in slaap. Maar ik heb heus wel mooie uitzichten gezien. En ik heb een 'punch' in mijn Bruce Trail Passport. De route die we gehiked hebben was daar een onderdeel van.
'S middags heb ik in het zwembadje gespeeld met Marika en Rutie.
'S avonds stond er Beer-Can-Chicken op het menu en ik heb ook een stukje gekregen.

Maandag was een redelijk rustig dagje. Mama heeft een paar mooie papiertjes en stofjes gekocht. 's avonds ging opnieuw de barbecue aan voor fish (and chips).
Daarna was het tijd voor mama om onze koffers weer in te pakken, want dinsdag gaan we weer naar ons volgende adres.

Op dinsdag gingen we dus naar het huis van Matthew en Tracy. Onderweg naar Hanover stopte we om een kijkje te nemen op het sauble beach. Het waaide daar heel hard, dus het was er niet zo druk, maar wel koud.

Ik en de andere kindjes gingen vroeg naar bed vandaag, dus papa en mama en matt en tracy en dan en sarah hebben heerlijke drankjes geproefd!!!

  • 26 Juni 2015 - 21:06

    Trees:

    Ik had je al gemist, Belize, want ik vind het leuk om jouw vakantieverhaaltjes te lezen.
    Jullie doen wel echte Canadese dingen: beer, fish, bbq, hiken, kampvuur, zwembadje, enzovoort. Ik denk dat mama al heel veel foto's gemaakt heeft en dat ze er later een mooi boek van gaat maken. Ik was al 18 of 19 toen ik voor het eerst naar Canada ging en jij bent er nu al. Nou, geniet er maar van, Belize!!!
    Ook leuk dat je die andere achterkleinkinderen van de familie Claassen ziet. Zij zullen het ook wel leuk vinden dat zo'n mooie Hollandse deerne op bezoek komt, haha.
    Lieve groetjes,
    Trees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Belize

Ik ga met papa en mama voor het eerst op reis. Ze vinden het best spannend. We gaan met het vliegtuig naar Canada. Daar woont familie van mama. En er zijn ook leuke kindjes waar ik mee kan spelen.

Actief sinds 13 Juni 2015
Verslag gelezen: 43
Totaal aantal bezoekers 1525

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 05 Juli 2015

Canada

Landen bezocht: