dag 20: ready for take-off - Reisverslag uit Toronto, Canada van Belize - WaarBenJij.nu dag 20: ready for take-off - Reisverslag uit Toronto, Canada van Belize - WaarBenJij.nu

dag 20: ready for take-off

Door: Belize

Blijf op de hoogte en volg Belize

05 Juli 2015 | Canada, Toronto

Vandaag gaan we niet zoveel bijzondersmeer doen.

Mama heeft de koffers al gepakt. En ja: alles past er in hoor.

Ik heb lekker blueberries gegeten voor mn ontbijt. Hihi. En ik kreeg een pannenkoekje, maar die wou ik niet.

Vanmiddag gaan we nog even naar het park om te spelen en na het eten gaan we op tijd richting het vliegveld!

Dankjewel voor het lezen van mijn blog.
De rest van de foto's houden jullie tegoed. Dus als je die wilt zien, kun je mijn mama een berichtje sturen. Dan maken we een afspraak om onze verhalen te vertellen mét foto's erbij.

Tot ziens allemaal!

• 05 Juli 2015 - 17:47

Oma Geeske:

Tot gauw!

• 05 Juli 2015 - 18:05

Trees:

Nou, ik wil die verhalen zeker horen en die foto's nog zekerder zien!! Maar vooral wil ik jou zien, Belize, en vasthouden en knuffelen en kietelen en zachtjes knijpen en kroelen en horen lachen.
    Tot snel en ik wens jullie een hele goede reis en een hele fijne thuiskomst.
    Liefs,
    Trees

• 05 Juli 2015 - 18:05

Trees:

Het was heel erg leuk om jouw blog te lezen, Belize. Nu heb ik het gevoel dat ik zelf ook een beetje naar Canada op vakantie geweest ben, heerlijk.

• 06 Juli 2015 - 07:48

Tante Elly:

Oh, meiske wat heb je veel meegemaakt. Ik heb je elke dag gevolgd en wil je graag weer zien en ook alle foto's en verhalen horen.