Dag 19: mijn boek is uit - Reisverslag uit Toronto, Canada van Belize - WaarBenJij.nu Dag 19: mijn boek is uit - Reisverslag uit Toronto, Canada van Belize - WaarBenJij.nu

Dag 19: mijn boek is uit

Door: Belize

Blijf op de hoogte en volg Belize

04 Juli 2015 | Canada, Toronto

Vandaag ben ik alleen met papa en mama op stap geweest. Amanda heeft ons afgezet in de binnenstad en we hebben met zijn drietjes een paar uur gewandeld.

Nu heb ik echt àlles (voor zover mogelijk) gezien wat er in mijn boek staat.

In de middag heb ik fijn in de tuin gespeeld: in het huisje, op de wip en van de glijbaan. De glijbaan is echt super grappig.

'S avonds was onze laatste maaltijd met zn allen. Steve had zalm en mais klaargemaakt op de barbecue en daar heb ik lekker van zitten smullen.

  • 05 Juli 2015 - 18:00

    Trees:

    Wow, Belize, wat een ben jij al een groot meisje, zeg!!
    Groetjes,
    Trees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Belize

Ik ga met papa en mama voor het eerst op reis. Ze vinden het best spannend. We gaan met het vliegtuig naar Canada. Daar woont familie van mama. En er zijn ook leuke kindjes waar ik mee kan spelen.

Actief sinds 13 Juni 2015
Verslag gelezen: 25
Totaal aantal bezoekers 1520

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 05 Juli 2015

Canada

Landen bezocht: