Dag 18: Z is for Zoo - Reisverslag uit Toronto, Canada van Belize - WaarBenJij.nu Dag 18: Z is for Zoo - Reisverslag uit Toronto, Canada van Belize - WaarBenJij.nu

Dag 18: Z is for Zoo

Door: Belize

Blijf op de hoogte en volg Belize

04 Juli 2015 | Canada, Toronto

Vandaag zijn we met z'n allen naar de dierentuin geweest.
Dat was een zware dag voor ons allemaal.
Alleen steve voelt zich enigszins uitgerust. Dat komt omdat hij de hele dag in de rolstoel mocht zitten.

Mama en papa en amanda moesten duwen. De rolstoel, of de buggy. Anneliese en ik gingeen samen in de buggy. En later mocht ik in de draagzak. Ik heb veel bijzondere dieren gezien, die ik nog nooit eerder had gezien.

De dierentuin is supergroot, en heel heuvelachtig/bergachtig. We hebben lang niet alles gezien, maar het voelt voor papa en mama alsof ze de Nijmeegse vierdaagse gelopen hebben (zeggen ze).

In de dierentuin van Toronto zag ik oa:
• 2 Panda's
• Sneeuwluipaard
• Rode panda
• Slangen, kikkers en andere glibberbeesten
• Ijsbeer
• grizzly beer
• pool wolf

Ehhh...

  • 04 Juli 2015 - 08:44

    Gertia:

    Wow, Belize, je beleeft een hoop spannende avonturen! Volgens mij bof jij maar met zo'n lieve familie!

  • 04 Juli 2015 - 09:24

    Oma. Geeske:

    Vraag aan mamma of ze ook nog een fotootje erbij plaatst!

  • 04 Juli 2015 - 12:13

    Trees:

    Zie je wel, de verhalen doen er niet meer zo toe, oma Geeske wil foto's zien, ze mist jou, net als iedereen hier in Nederland. Doe nog effe wat letters uit jouw alfabet en kom dan weer heel snel deze kant op!! Enneh ... de Toronto Zoo is echt mooi en groot, dat was dertig jaar geleden al, maar nu zal hij wel moderner, groter en mooier zijn, maar nog steeds indrukwekkend.
    Tot gauw,
    Trees

  • 05 Juli 2015 - 08:32

    Opa Kees:

    Hoi Belize, dat was 'n vakantie om nooit meer te vergeten he.
    Al die avonturen die jullie hebben meegemaakt zijn wel de moeite waard geweest toch.
    Ik denk dat dit het laatste berichtje is wat ik je stuur.
    Want als je dit leest dan zitten jullie denk ik al weer in het vliegtuig naar huis terug.
    Je mag niet meer zo lang van huis he. We missen jullie.
    Doe maar lekker veel slapen in het vliegtuig dan kunnen papa en mama dat ook doen beloof je dat ?? Dan hebben ze misschien geen jetlek (ja trees dit is verkeerd geschreven)
    Verder hopen wij dat de terugreis net zo goed verloopt als de heenreis.
    Xxxxxxxxxxxx Opa Kees.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Belize

Ik ga met papa en mama voor het eerst op reis. Ze vinden het best spannend. We gaan met het vliegtuig naar Canada. Daar woont familie van mama. En er zijn ook leuke kindjes waar ik mee kan spelen.

Actief sinds 13 Juni 2015
Verslag gelezen: 35
Totaal aantal bezoekers 1517

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 05 Juli 2015

Canada

Landen bezocht: