Dag 9 en 10 - Reisverslag uit Hanover, Canada van Belize - WaarBenJij.nu Dag 9 en 10 - Reisverslag uit Hanover, Canada van Belize - WaarBenJij.nu

Dag 9 en 10

Door: Belize

Blijf op de hoogte en volg Belize

26 Juni 2015 | Canada, Hanover

Gisteren hadden we een rustig dagje. We gingen kijken op het werk van Matthew. Hij verkoopt namelijk supergrote tractors en andere machines. Papa heeft een tshirt voor mij uitgekozen waarop staat "farmbabe". Daarna gingen we samen ergens eten voor lunch.
'S middags mocht ik mee naar de school van Marika. Dat is heel dichtbij hun huis. Omdat het bijna de laatste schooldag is, had de kleuterklas een voorstelling gemaakt. Dat was erg leuk.

Vandaag werden we opgehaald door uncle Garry. We gingen een stukje rijden en ik viel lekker in slaap in de auto. Mama heeft mooie stofjes gekocht! Ze gaat nieuwe slaapzakken voor mij maken en misschien nog andere dingen. Mama mocht ook stofjes uitzoeken uit de voorraad van Tracy.
Daarna gingen we naar Marjorie om wat te eten. En toen gingen we naar hun oude huis. We mochten een kijkje nemen op de geitenfarm.

Tijdens het eten was ik doodop. Ik krijg ook weer een nieuw tandje zegt papa. Dus ik zat even niet zo lekker in mn vel. Toen we weer 'thuis' waren viel ik lekker in slaap. Klaar voor een nieuwe dag morgen!

  • 26 Juni 2015 - 07:58

    Oma Geeske:

    Oh, Belize, wat zie je toch veel nieuwe dingen en maak je veel mee. Dan mag je best moe zijn en huilen, hoor! Ga maar lekker lang slapen, dan kun je morgen weer spelen. Kusje oma

  • 26 Juni 2015 - 12:50

    Opa Kees:

    Hoi Belize, wist je dat Stecya vandaag jarig is.
    Natuurlijk wist jij dat.
    Maar nu heeft opa 'n vraagje aan jou.
    Omdat jij er niet bent is er n stukje taart over toch.
    Mag Opa dan jou stukje hebben ??
    Ja he. Xxxxxxxxxx Opa Kees

  • 26 Juni 2015 - 21:00

    Trees:

    Wat een gekke opa Kees heb jij toch, Belize, ik moest er wel om lachen!
    En ik vind het erg leuk dat jij nu op allerlei plekjes komt waar ik vroeger ook al eens ben geweest. Ik ben drie keer naar Canada geweest en dus ook naar de watervallen en naar Toronto en naar al die mooie parken en toeristische dingen.
    En zo te lezen vindt mama het gezellig om met Tracy en Mandy te kletsen en typische mama-dingetjes te doen. Ik ga er vanuit dat papa het leuk vindt om met de mannen stoere dingen te doen, haha. En dat papa trots op jou is, dat blijkt wel uit die t-shirt die hij voor jou gekocht heeft.
    Wij genieten hier langs de zijlijn mee van jullie Canadavakantie!!
    Lieve kus voor iedereen daar,
    Trees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Belize

Ik ga met papa en mama voor het eerst op reis. Ze vinden het best spannend. We gaan met het vliegtuig naar Canada. Daar woont familie van mama. En er zijn ook leuke kindjes waar ik mee kan spelen.

Actief sinds 13 Juni 2015
Verslag gelezen: 30
Totaal aantal bezoekers 1532

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 05 Juli 2015

Canada

Landen bezocht: