Dag 4: Niagara - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Belize - WaarBenJij.nu Dag 4: Niagara - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Belize - WaarBenJij.nu

Dag 4: Niagara

Door: Belize

Blijf op de hoogte en volg Belize

20 Juni 2015 | Canada, Niagara Falls

De dag begint met een kusje van Kayo voor mij en een overheerlijk uitegebreid ontbijt voor papa en mama.
Iedereen waar we tot nu toe logeren zorgt goed voor ons.

Vandaag gingen we naar de watervallen kijken.
Wat veel water zeg, en wat een kracht komt daarbij kijken. Erg indrukwekkend. Maar ik vind de mensen kijken eigenlijk net zo interessant.
We gingen ook in de tunnel om achter de waterval te komen. En we kregen allemaal gele regenponcho's.

Toen we uit de tunnel kwamen stond mama te babbelen met een andere draagmama. Zijdroeg haar baby op de rug in een mooie conversion die ze heel mooi geknoopt had aan de voorkant. En die mevrouw vond onze carrier ook 'cute. Ze zag dat ik eigenlijk moe was, maar ik wilde niet gaan slapen. Blijkbaar ben ik niet de enige. Toen ging mama mij (in de draagzak) voeden, en toen viel ik in slaap.

Papa, mama en Leo zijn via een mooie toeristisch route terug naar huis gereden. Langs mooie uitzichtplaatsen, mooie straatjes huizen en andere interressante plekjes.

Marianne en Leo hebben heerlijk gekookt. Zalm en asperges van de barbecue, verse erwten, salade, rijst, aardbeien, komkommer, bleekselderij. Er was zo veel lekkers. Ik kreeg ook overal wat van. Er zat een erwt op mijn neus en aardbei achter mijn oor. Dus na het eten mocht ik meteen in bad.

Tenslotte gingen we met z'n allen de honden uitlaten en hebben we nog buiten zitten kletsen bij het vuur.

Welterusten fijne dag!

  • 20 Juni 2015 - 13:07

    Oma Geeske:

    Op de foto zie ik, dat het al donker begint te worden. Mag je zo laat nog opblijven?

  • 20 Juni 2015 - 16:15

    Tante Elly:

    Hoi Belize, ik lees elke dag even wat je allemaal beleeft. Leuk hoor en dat al voor zo'n klein meiske. Veel plezier.

  • 21 Juni 2015 - 21:49

    Trees:

    Zo Belize, wat is die hond groot als jij op de grond zit. Ik denk dat mama dat in het begin wel een beetje eng vond? En heb je daar een toverbal in je handen? Je lijkt wel een kleine toverfee! Zelf heb ik ook de watervallen gezien en ik was ook in die tunnel onder de waterval. Ik vond het heel erg mooi en zal dit nooit vergeten. Als je zo klein bent, kun je nog niet alles goed onthouden, dus maar goed dat mama zoveel foto's maakt. Ik vind dat jullie steeds heel vrolijk op de foto staan, dus ik kan zien dat jullie een fijne vakantie hebben. Wil je de groeten doen aan Leo en aan Marianne?
    Lieve knuffel van Trees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Belize

Ik ga met papa en mama voor het eerst op reis. Ze vinden het best spannend. We gaan met het vliegtuig naar Canada. Daar woont familie van mama. En er zijn ook leuke kindjes waar ik mee kan spelen.

Actief sinds 13 Juni 2015
Verslag gelezen: 50
Totaal aantal bezoekers 1529

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 05 Juli 2015

Canada

Landen bezocht: