Dag 3: quiet day - Reisverslag uit Welland, Canada van Belize - WaarBenJij.nu Dag 3: quiet day - Reisverslag uit Welland, Canada van Belize - WaarBenJij.nu

Dag 3: quiet day

Blijf op de hoogte en volg Belize

19 Juni 2015 | Canada, Welland

Vanmorgen ben ik met papa en mama en Amanda naar de winkel gewandeld. Ik heb iets gegeten wat typisch Canadees is: donutholes, heet het. Het gat uit een donut. Erg lekker hoor!

Na de lunch heb ik oom Leo ontmoet. Weer een man met een baardje, ik moet er nog wel aan wennen hoor.

Papa en mama hebben de auto ingeladen en toen gingen we op weg naar ons volgende logeeradres. Ze vertelden dat ze leuke huisjes hebben gezien onderweg. Maar ik lag lekker te slapen.

Bij het huis van Leo wonen twee honden: Kayo is heel lief en wil kusjes geven. Finnegan is ook heel lief, maar hij blaft heel hard. Ik vind het niet eng hoor.

We gingen eten bij 'the broken gavel'. Papa en mama een burger en ik kreeg frietjes van zoete aardappel en wat uit een knijpzakje.

Een kort verslagje vandaag; morgen Niagara!

• 19 Juni 2015 - 18:37

Opa Kees:

Hoi Belize, wil je voor Opa wat van die donutholes mee brengen.
    Dat lijkt me lekker.
    Niet te veel hoor want anders moet je zo sjouwen. Xxxxxxxx

• 20 Juni 2015 - 12:53

Belize:

Hoi opa Kees,

Ik weet niet of die lekker blijven onderweg omdat ze niet echt verpakt worden. Maar als het wel kan, zal ik dat proberen op de laatste dag. Kusje Belize