Dag 2: I is for Islands - Reisverslag uit Toronto Island, Canada van Belize - WaarBenJij.nu Dag 2: I is for Islands - Reisverslag uit Toronto Island, Canada van Belize - WaarBenJij.nu

Dag 2: I is for Islands

Door: Belize

Blijf op de hoogte en volg Belize

18 Juni 2015 | Canada, Toronto Island

Ik kreeg gisteren ook nog een boek kado: Toronto ABC. En we gaan proberen zoveel mogelijk dingen uit het boek af te vinken.

I is for Islands
L is for Lake Ontario
P is for Pearson International Airport
S is for Streetcar
T is for Tower
U is for Union Station
W is for Waterfront

Deze hebben we tot nu toe gezien! Dat is bijna 25%.

Vandaag zijn we dus naar het eiland geweest. Eerst met de bus, toen met de metro, daarna met de STREETCAR en tenslotte met de boot!

Het was heerlijk weer, en ik mocht bij mama in de draagzak vandaag. Ik viel op de boot in slaap. We gingen eerst picknicken. Samen met mama en Ben ging ik op de schommel. Daarna gingen we bij de diertjes kijken. De geitjes vond ik het leukste. De kipjes vond ik een beetje eng.

Voordat we weer terug gingen, hebben we watermeloen gegeten. Superlekker vind ik dat.

Bij het avond eten heeft Steve lekkere kip van de barbecue gemaakt. Ik kreeg zoete aardappel. Maar ik had liever cheerio's. Mama zegt dat ik stiekem een snoepkont ben.

We hebben vanmiddag alvast een plannetje gemaakt voor de laatste week, dan gaan we nog meer van Toronto zien.
De dag voordat wij in Canada aankwamen heeft steve zijn voet gebroken. Dus hij kan niet met ons mee op avontuur. We hebben ook besloten dat we niet naar Ottawa gaan. Maar dan blijft er wel tijd over om meer van Toronto te zien. Op Canada dag zullen we gewoon in Toronto zijn.

Tot morgen!

7: waterfront
8: cook

• 18 Juni 2015 - 07:44

Oma Geeske:

Wat heb je leuke dingen gedaan. Zeg tegen mamma, dat ze de foto's goed moet bewaren, zodat we ze later allemaal kunnen zien (nu zijn het een paar). Groetjes van opa Marthin.

• 18 Juni 2015 - 12:47

Hein:

Coool zeg wat jij hebt gedaan! Ik zit al met smacht te wachten op een liefdeskaart uit Canada:) xx Hein