Dag 1: We zijn in canada! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Belize - WaarBenJij.nu Dag 1: We zijn in canada! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Belize - WaarBenJij.nu

Dag 1: We zijn in canada!

Door: Belize

Blijf op de hoogte en volg Belize

17 Juni 2015 | Canada, Toronto

mededeling van mama: het wifi is niet helemaal zoals we gewend zijn, daardoor lukt het niet altijd om fotos te uploaden. Die houden jullie dus tegoed.

We zijn in het huis van Anneliese en Benjamin. En zij hebben echt superveel speelgoed. Bijvoorbeeld een tafel waar ik aan kan staan. In het midden doe je een bal en dan rolt die er bij één van de poten er weer uit. Ik kan dat al heel goed. En soms laat ik de tafel los, want ik kan ook al zelf staan.

Om vijf uur gingen we Ben ophalen van daycare. Anneliese en ik moesten samen in de buggy. Mama vond dat er gezellig uit zien, maar ik vond dat helemaal niet leuk. Ik had liever dat mama mij ging dragen. Mijn hoedje op vond ik ook niet leuk, dus die gooide ik (net als Anneliese) op de grond. Maar omdat het heel warm (28 graden?) en zonnig is moeten we echt het hoedje op.

Toen we weer terug waren hebben we kadootjes gegeven aan Ben en Anneliese. We hadden ook een heel mooi prentenboek voor Steve en Amanda om samen met de kindjes te bekijken.
We hebben zelf ook nog een kadootje gekregen.
Mama moet daar nog een foto van maken.

Als het bedtijd is, rond half acht, is het eigenlijk al half twee 's nachts in Nederland. Dus papa en mama waren ook heel moe.
We hebben allemaal goed geslapen!

1: speeltafel
2: buggy
3: kadootje / huis *

  • 17 Juni 2015 - 15:17

    Opa Kees:

    Hee Belize heeft mamma die foto bij de speeltafel gemaakt??
    Zeg maar tegen mamma dat we hem niet ontvangen hebben.
    Kan ze hem nog n keer maken?? En opnieuw sturen??

  • 17 Juni 2015 - 15:31

    Opa Kees:

    Hoi Belize, Opa was nog even vergeten te zeggen dat ik zaterdag en zondag met Oma naar Stecya ga want die zijn ook met vakantie aan zee in Noordwijk wist je dat ??
    Moet ik nog iets tegen Stecya zeggen of tegen haar papa of mama misschien??

  • 17 Juni 2015 - 22:04

    Trees:

    Ha Belize, iedere dag als ik thuiskom, kijk ik eerst of ik een vakantieberichtje van jou heb ontvangen. Ik vind het hele leuk om te lezen wat jij allemaal meemaakt in Canada. Ik begrijp wel dat je het hoedje niet fijn vindt, maar die hete zon op jouw bolletje is niet goed, dus heel verstandig van mama om dat hoedje op jouw hoofdje te zetten.
    Veel plezier met al dat mooie speelgoed!!
    Dikke kus voor iedereen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Belize

Ik ga met papa en mama voor het eerst op reis. Ze vinden het best spannend. We gaan met het vliegtuig naar Canada. Daar woont familie van mama. En er zijn ook leuke kindjes waar ik mee kan spelen.

Actief sinds 13 Juni 2015
Verslag gelezen: 43
Totaal aantal bezoekers 1531

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 05 Juli 2015

Canada

Landen bezocht: