Onderweg - Reisverslag uit Toronto, Canada van Belize - WaarBenJij.nu Onderweg - Reisverslag uit Toronto, Canada van Belize - WaarBenJij.nu

Onderweg

Door: Belize

Blijf op de hoogte en volg Belize

16 Juni 2015 | Canada, Toronto

Vandaag wordt een lange dag. Mama heeft de wekker gezet om 4:00. Gisteren heeft ze de koffers verder ingepakt en het huis opgeruimd. Papa en ik deden nog maar een dutje.

Tante Marloes en Chrisje zullen voor de poesjes zorgen. Dat is fijn!

We gingen eerst met de auto naar opa en oma in Naarden. Zij hebben ons naar Schiphol gebracht. Mama had thuis al ingecheckt dus we hoefden alleen nog maar bagage af te geven. Het was helemaal niet druk en ik zat lekker bij papa in de draagzak!

Toen moesten we wachten. Ik heb lekker fruit gegeten. Daarna mochten we in het vliegtuig. Eerst alle kindjes. Wij mochten als aller eerste. Dat vonden papa en mama heel fijn. Maar daarna moesten we wel lang wachten tot alle andere mensen in het vliegtuig zaten.

Ik had nergens last van tijdens het opstijgen en landen en onderweg mocht ik lekker bij mama drinken, zo vaak als ik maar wou. Ik heb ook een uurtje geslapen bij mama op schoot.
De stewardessen vonden mij allemaal een zoet meisje.
En ik heb samen met mama ook een paar keer heen en weer gestapt in het gangpad. Er waren heel veel mensen in het vliegtuig en dat vond ik heel interessant.

Na 7 uur en 40 minuten waren we in Canada. Papa en mama zijn heel trots op mij, omdat de reis zo goed verlopen is!

Op het vliegveld van Toronto was het ook helemaal niet druk. Door de douane: Yes ik heb een stempel in mijn paspoort!

De koffers waren er ook best snel. En daar stond Amanda met Anneliese om ons op te halen.

Waar ben in aangekomen? In het speelgoedparadijs!!! Maar daarover de volgende keer meer!

Kusje

  • 16 Juni 2015 - 21:21

    Hein:

    Wat goed Belize:)! Fijne vakantie in het speelparadijs:). Hein mist je nu al:( deze week geen speeldag!

  • 16 Juni 2015 - 22:00

    Trees:

    Wat een leuk verslagje, Belize. En wat heb jij het allemaal goed gedaan. Je bent wel verwend met al die aandacht van de stewardessen. Ik denk dat mama best wel zenuwachtig was over hoe jij het zou vinden. Ze zal nu wel opgelucht zijn. En hoe vond papa de reis? Hij zal wel moe zijn.
    Ik hoop dat je lekker kunt slapen daar. Veel plezier en geef Anneliese maar een vette hug van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Belize

Ik ga met papa en mama voor het eerst op reis. Ze vinden het best spannend. We gaan met het vliegtuig naar Canada. Daar woont familie van mama. En er zijn ook leuke kindjes waar ik mee kan spelen.

Actief sinds 13 Juni 2015
Verslag gelezen: 42
Totaal aantal bezoekers 1533

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 05 Juli 2015

Canada

Landen bezocht: