Koffers pakken - Reisverslag uit Elst, Nederland van Belize - WaarBenJij.nu Koffers pakken - Reisverslag uit Elst, Nederland van Belize - WaarBenJij.nu

Koffers pakken

Door: Belize

Blijf op de hoogte en volg Belize

13 Juni 2015 | Nederland, Elst

Vandaag zijn papa en mama met de voorbereidingen begonnen. Mama heeft een lijstje uitgeprint met wat er allemaal in de koffer moet en papa heeft de vluchtinformatie uitgeprint.

Mama heeft ook al een beetje de koffers in gepakt (ondertussen deden papa en ik een dutje) en ze zei dat we misschien wel ruimte over houden. Nou daar geloof ik niks van.
Wat zit er al in de koffer? Kleren van mama en kadootjes voor de familie!

Papa zei tegen mama dat hij ook al een beetje zenuwachtig begint te worden.

Morgen gaan papa en mama de koffers verder inpakken. En daarna gaan we nog naar opa en oma in Beuningen om gedag te zeggen.
Maandag gaan ze opruimen en poetsen en dan vroeg naar bed want dinsdag is het vroeg dag!

• 13 Juni 2015 - 22:51

Hein:

Goede Reis buurmeisje! Mijn mama zorgt goed voor Snowy en Mila x Hein

• 13 Juni 2015 - 22:54

Trees:

Wat een leuk idee, Belize, om een reisdagboek bij te houden. Ik zal er vaak naar kijken. Zeg maar dat papa en mama zich geen zorgen hoeven te maken. Paspoort en portemonnee, meer hoeven ze niet mee te nemen. En jou natuurlijk!!!!

• 14 Juni 2015 - 08:49

Geeske:

Vind het ook wel leuk,om jullie nog even te zien, voordat je op vakantie gaat.

• 14 Juni 2015 - 08:56

Oma:

Laat je een klein plekje over in de koffer, voor het jurkje dat oma gemaakt heeft?

• 14 Juni 2015 - 21:52

Opa Kees:

Nou Belize, je eerste vlucht en dan ook nog zo'n eind weg.
    Veel plezier daar en doe je pappie en mammie de groeten.
    En iedereen van de familie in Canada

• 15 Juni 2015 - 12:29

Oma Geeske:

Zijn pappa en mamma al klaar met hun poetswerk? En is jouw koffer ook al ingepakt?

• 16 Juni 2015 - 15:15

Oma Geeske:

Hoi Belize, hoe is het daar boven in de lucht. Jullie zijn nu boven Canada. Nog 1500 km vliegen. Kun je een beetje slapen? Hoor wel.

• 16 Juni 2015 - 18:00

Hoera, arrived!