Dag 15: haaien en kwallen - Reisverslag uit Toronto, Canada van Belize - WaarBenJij.nu Dag 15: haaien en kwallen - Reisverslag uit Toronto, Canada van Belize - WaarBenJij.nu

Dag 15: haaien en kwallen

Door: Belize

Blijf op de hoogte en volg Belize

30 Juni 2015 | Canada, Toronto

Ook vandaag hebben papa en mama lekker rustig aan gedaan. Omdat er regen was voorspeld hadden ze bedacht om ergens heen te gaan waar we binnen kunnen rondkijken: het aquarium.

Anneliese en amanda hebben ons afgezet.
Papa vond de toegangskaartjes wel duur. Maar achteraf gezien, was dat het zeker waard. Als ik groter ben kan ik ook meedoen met allerlei spellen, en echt tussen de vissen en haaien gaan staan.
Ik heb heel veel mooie dieren van heel dichtbij kunnen bekijken.
Een van de aquariums kon je bekijken terwijl je op een lopende band staat. Super grote haaien met super veel tanden zwommen vlak boven mn hoofd. Dat vond papa super cool.
Er was ook een tunnel waar je doorheen moest kruipen, speciaal voor kleintjes zoals ik. Mama ging met mij mee. Maar ik vond het toch wel een beetje raar om over het water te kruipen, dus ik bleef mooi stilzitten.
Daarna zagen we heel veel soorten kwallen, die vond mama het mooiste. Met speciale lampen leek het of ze wel 1000 kleuren hadden.

De rest van de middag hebben we nog wat gewandeld in de omgeving van de CN tower. Tenslotte ging we met de metro weer terug naar onze thuisbasis. Ik ben in de buggy in slaap gevallen en doe lekker een tukkie terwijl mama mijn verslagje typt.

  • 30 Juni 2015 - 22:52

    Oma. Geeske:

    Wat heb je weer een leuke dag gehad en veel beleefd.

  • 30 Juni 2015 - 23:19

    Trees:

    Volgens mij wordt jij straks net zo'n dierentuinliefhebber als papa en mama. Wel goed opletten dat ze je altijd weer mee naar huis nemen, haha.
    Dikke kus van Trees

  • 01 Juli 2015 - 18:53

    Tracy Claassen:

    I love the blog! So great that your keeping busy and still doing great things!!
    We miss you! Love Tracy

  • 02 Juli 2015 - 16:21

    Oma Geeske:

    Hoi Belize, tante Marloes gaat weer een paar daagjes logeren bij de poesjes. Mila en Snowy waren erg blij om haar te zien, vooral Snowy. Ze heeft ook stofjes gekocht (maar dan in Wijchen, ha, ha).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Belize

Ik ga met papa en mama voor het eerst op reis. Ze vinden het best spannend. We gaan met het vliegtuig naar Canada. Daar woont familie van mama. En er zijn ook leuke kindjes waar ik mee kan spelen.

Actief sinds 13 Juni 2015
Verslag gelezen: 34
Totaal aantal bezoekers 1523

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 05 Juli 2015

Canada

Landen bezocht: