Dag 14: wat eten we vandaag? - Reisverslag uit Toronto, Canada van Belize - WaarBenJij.nu Dag 14: wat eten we vandaag? - Reisverslag uit Toronto, Canada van Belize - WaarBenJij.nu

Dag 14: wat eten we vandaag?

Blijf op de hoogte en volg Belize

29 Juni 2015 | Canada, Toronto

Vandaag gingen Ben en Annie zwemmen. Ik mocht eigenlijk ook mee, maar papa en mama vonden het een beter idee om een rustig dagje te houden. Ik en mama hebben lekker uitgeslapen! En ik heb lekker rustig gespeeld met de lego en de treintjes.

Smiddags wilde mama nog een keer gaan winkelen, want er stonden nog een paar dingen op haar lijstje. Ik heb nu mn eigen parel-armband om op te kauwen, hihi. Om de middag af te sluiten met een lekkere tractatie gingen mama en amanda voor een Froyo! Mama mocht haar eigen froyo samenstellen, er waren wel 8 smaken. Daarna kon je ook nog kiezen uit heel veel soorten toppings. (Mama koos cheesecake stukjes, aarbeien, cashewnootjes en een chocolaatje). Ik mocht gelukkig ook een beetje proeven, want: ik *hartje* froyo!

'S avonds nam amanda ons mee naar Ribfest. De grote vraag was: wat eten we vandaag?
Als je wilt weten welke spareribs het beste waren, moet je dat maar aan papa vragen. Ik vond de gegrilde Yam erg jummie en mama heeft een maiskolf gegeten.

Toen was de dag alweer voorbij.

Mama zal weer proberen ook wat foto's te uploaden van de afgelopen dagen (12-13-14).

  • 30 Juni 2015 - 10:23

    Opa Kees:

    Hoi Belize, die foto waar je dat hekje vast houd, dat is geen selfie denk ik he.
    Die heb je met de zelfontspanner gemaakt toch.
    Hartstikke leuk joh.
    Mooi gelukt.
    Xxxxxxxxxxxx Opa Kees

  • 30 Juni 2015 - 13:26

    Natascha :

    Hey we hebben jullie kaarten gekregen! ❤️Stikke leuk! Bedankt!
    Geniet er nog even van groetjes uit Beuningen

  • 30 Juni 2015 - 23:18

    Trees:

    Wow, het lijkt wel of de kindjes in Canada harder groeien dan hier!! Wat ben jij al groot, Belize, als je zo voor dat hekje staat!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Belize

Ik ga met papa en mama voor het eerst op reis. Ze vinden het best spannend. We gaan met het vliegtuig naar Canada. Daar woont familie van mama. En er zijn ook leuke kindjes waar ik mee kan spelen.

Actief sinds 13 Juni 2015
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 1523

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 05 Juli 2015

Canada

Landen bezocht: