Dag 17: ik ben een toerist - Reisverslag uit Toronto, Canada van Belize - WaarBenJij.nu Dag 17: ik ben een toerist - Reisverslag uit Toronto, Canada van Belize - WaarBenJij.nu

Dag 17: ik ben een toerist

Door: Belize

Blijf op de hoogte en volg Belize

03 Juli 2015 | Canada, Toronto

Hallo allemaal!
Vandaag heb ik weer een nieuw avondtuur beleefd. Ik ben met een heuse toeristen-dubbeldekker-rondrit-bus door de stad gereden. Ik zat op de beste plek, helemaal vooraan. Dus ik kon alles goed zien.

Ik kan weer heel veel dingen uit mijn abc-boek afvinken!

A is for AGO (museum van buiten gezien)
C is voor Casa Loma (kasteel in de verte gezien)
D is for Distillery District (vond mama mooi)
E is for Eaton Centre (supergroot winkelcentrum, hebben we overgeslagen)
K is for Kensington Market (hier gaan we misschien zaterdag kijken)
O is for Old City Hall (heb ik ook gezien met de bus, geloof ik)
Q is for Queen's Park (zie K)
R is for ROM (zie A)
T is for Tower (check)
Y is for Younge-Dundas Square (check)

  • 04 Juli 2015 - 09:55

    Opa Kees:

    Nou nou Belize jij hebt in jou nog zo korte leven al veel dingen gezien waarvan de meeste mensen op deze aarde alleen nog maar van hebben kunnen dromen.
    Jullie zullen na deze vakantie wel dood en dood moe zijn denk ik.
    Maar wat jullie allemaal gezien hebben dat kan niemand jullie nog afpikken.
    Geniet nog maar 'n paar daagjes en we hopen jullie spoedig weer terug te zien
    Hier in de united states of the Netherlands.
    Xxxxxxxxx Opa Kees

  • 04 Juli 2015 - 12:09

    Trees:

    Die gekke opa Kees toch altijd weer met z'n grapjes, maar hij heeft wel gelijk dat jij nu al heel veel meegemaakt hebt. Het fotoboek dat mama gaat maken zal wel 'De Canadese avonturen van Belize' gaan heten, of "De Avonturen van Belize in Canada (ABC)". Nee, ik denk dat mama zelf een veel betere titel kan bedenken.
    Enneh ... ik denk dat je nu al aan het sparen bent voor een Canada-reis voor als je groot bent. Dan ga jij weer naar dezelfde plekjes om daar dezelfde foto's te maken. Dit idee zit namelijk al in je genen ingebakken, haha.
    Vergeet niet om goed uit te rusten voordat je met de terugreis begint, want dan willen de opa's en oma's en ooms en tantes en nichtje (en ik natuurlijk) jou weer zien, vasthouden en knuffelen!!!
    Lieve kus,
    Trees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Belize

Ik ga met papa en mama voor het eerst op reis. Ze vinden het best spannend. We gaan met het vliegtuig naar Canada. Daar woont familie van mama. En er zijn ook leuke kindjes waar ik mee kan spelen.

Actief sinds 13 Juni 2015
Verslag gelezen: 33
Totaal aantal bezoekers 1516

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 05 Juli 2015

Canada

Landen bezocht: